Zamknij

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies

Przejdź do głownej zawartości

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

W szkoleniu i warsztatach uczestniczyło 20 przedstawicieli z bardzo różnych muzeów z całej Polski. Szkolenie było doskonałą okazją nie tylko do przyswojenia wiedzy ale także do wymiany doświadczeń, skonfrontowania swoich sukcesów czy problemów z przedstawicielami innych muzeów.

Szkolenie zgodziły się poprowadzić osoby o ogromnym doświadczeniu akademickim czy praktycznym w zakresie budowy i zarządzania marką, tworzenia i wdrażania identyfikacji wizualnych: Prof. dr hab. Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk (Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Kolegium Gospodarki Światowej, SGH w Warszawie); dr Teresa Magdalena Dudzik (Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Kolegium Gospodarki Światowej, SGH w Warszawie); Anna Światłowska (Muzeum Warszawy); Angelika Gromotka (Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej); Andrzej Gieraszewski (Muzeum Historyczne Miasta Gdańska).

.

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

Wersja do druku