Zamknij

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies

Przejdź do głownej zawartości

Muzeum Widzialne

Muzeum Widzialne

.

O projekcie

O projekcie

Jednym z ważniejszych narzędzi budowania relacji wewnętrznych i zewnętrznych każdej instytucji jest dobrze opracowana i właściwie wdrażana identyfikacja wizualna. To istotne narzędzie budowania tożsamości, kreowania marki czy informowania o misji i ofercie adresowanej do potencjalnych odbiorców. Podczas gdy dla sektora komercyjnego jest to oczywiste, w przypadku muzeów dopiero od niedawna możemy obserwować przykładanie coraz większej wagi do jakości systemów identyfikacji wizualnej, dbanie o jakość druków informacyjnych czy atrakcyjność stron internetowych.

Zarządzanie marką muzeum

Zarządzanie marką muzeum

W 2016 roku w ramach projektu Muzeum Widzialne, odbyło się pierwsze szkolenie dedykowane muzealnikom, odpowiadającym w swoich instytucjach za budowanie wizerunku. 

II edycja Przeglądu Muzeum Widzialne 2015. Laureaci.

II edycja Przeglądu Muzeum Widzialne 2015. Laureaci.

30 listopada 2015 r. w Muzeum Narodowym w Warszawie odbyło się spotkanie podsumowujące drugą edycję przeglądu Muzeum Widzialne. Laureatom serdecznie gratulujemy. Do 13 grudnia br. w Muzeum Narodowym w Warszawie, w holu przy Sali Kinowej, można oglądać wystawę nagrodzonych projektów. Zapraszamy!

Rozstrzygnięcie I edycji Przeglądu Muzeum Widzialne 2013

Rozstrzygnięcie I edycji Przeglądu Muzeum Widzialne 2013

Uroczysta gala laureatów pierwszej edycji przeglądu zainicjowanego przez NIMOZ odbyła się w ramach Targów Wiedzy Graficznej organizowanych przez partnera Instytutu przy organizacji PMW, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. 

Wersja do druku